Slutbloggat

Ni som brukar läsa i Alvas blogg (som ju uppdaterats många gånger i veckan i över två år) vet att jag tycker det är väldigt roligt både att skriva och att fotografera och berätta för er om hur Alva har det och vad hon lär sig.

Med tanke på den sjuka värld vi lever i har jag, för Alvas skull, valt att ta bort bloggen.

Jag kommer att fortsätta skriva dagbok så att hon kan få läsa när hon blir äldre (jag har även tagit backup på alla blogginlägg) så jag mejlar gärna veckovis/månadsvis till släktingar och andra som vi kännner, bara ni säger till.



Tack alla ni som har följt bloggen och vårt liv. Skicka gärna ett mejl om ni vill fortsätta ha kontakt på något sätt!

/Therése, Pepsi och Alva


Kommentarer
Postat av: Lizbet

Hej!!



Nej med usch va tråkigt, måste hänt nåt? :-S

Jag följer ju alltid Alva-bloggen och det kommer bli TOMT att inte få nån update. Många kramar/Lizbet

2009-09-01 @ 10:56:38
Postat av: Tessan (Alvas mamma)

Det har inte hänt just OSS något.. men jag tänker inte vänta på att det ska göra det.. har hört och sett för mycket. Man blir kanske lite extra hönsmammig när man blir mamma i så hög ålder som jag... och när man bara har ett barn?

2009-09-01 @ 12:52:45
URL: http://danstanten.blogg.se/alva
Postat av: __Bavaria__

Förstår dig... tycker att det är tråkigt att inte kunna läsa den längre... :(

2009-09-01 @ 13:47:22
Postat av: Sofia Olofsgård

Antar att låsning av bloggen inte är något alternativ. Jag har själv enbart låsta bloggar av den anledningen att jag är lärare, huga om någon av mina elever skulle läsa dem!

Vill hemskt gärna fortsätta få uppdateringar om jag får.

Stor kram!

Sofia

2009-09-01 @ 14:09:05
Postat av: Jenny

Hej Tessan,

Synd att du inte ska skriva mer, men jag förstår ditt val. Kommer bli tomt, men kanske kan vi hålla kontakten via mail.

Ha det gott och ta hand om er.

Kram Jenny

2009-09-01 @ 17:30:33
Postat av: cruella

Vad trist, men känner du så så ska du förstås inte hålla på! Jag vill hemskt gärna fortsätta följa er, det vet du vännen.



Stora kramar!

2009-09-01 @ 21:14:46
Postat av: Ida

Kunde du inte satt lösenord på bloggen istället? Trist å inte läsa om vad som händer i era liv... =(

2009-09-02 @ 08:05:19
URL: http://ermine.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag har också funderat mycket på det här. Så jag förstår dig helt klart.

Skulle kännas tråkigt att inte få följa med mer i ditt, Alva och Pepsis liv så jag hoppas såklart på att få tal del av det på annat vis.

Stor kram till er alla!

2009-09-02 @ 08:26:15
URL: http://axel.cjl.se
Postat av: Sanna

Jag kommer sakna Alva-bloggen och hoppas att du fortsätter titta till oss i min blogg. :) Och så har jag ju dig på MSN. :D

2009-09-02 @ 12:40:28
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
Postat av: Elli

Ååååååhh.. Himla tråkigt att inte få fortsätta följa er i bloggen. Det är hemskt att det ska finnas så många sjuka människor därute...

2009-09-02 @ 16:15:32
Postat av: Malin B

Jag förstår dina tankegångar helt och fullt.

Du har inte tänkt tanken på att "låsa" den och så ge ut lösenord till de som du tycker är okej att de följer bloggen?



Här har du hur som helst en som kommer att sakna Alvabloggen men jag har största respekt för ditt beslut. Om jag får chansen så skulle jag självklart vilja fortsätta att följa er på detta vis.

(Du ser mailadressen när du är inloggad.)

Kram!

2009-09-03 @ 08:55:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Katta

Men gud så tråkigt! Jag som har uppskattat att få följa ert liv,trots att ni flyttat härifrån. Men jag förstår dej helt och fullt! Det finns mycket sjukt i vår värld... tyvärr!

Hoppas att ni får fortsätta att ha det lika bra!

Kramar i massor från oss i Norrland

P.S. Jag och barnen har förresten också flyttat... till Gottne! D.S.

2009-09-03 @ 10:34:46
URL: http://kattasplejs.bloggsida.se
Postat av: Kia

Synd, även om jag förstår dig! Kanske det kan bli en spark i baken för mig så jag hör av mig lite oftare, i stället för att bara läsa och kika på dina fina bloggbilder... Grattis förresten till Alva, som har namnsdag idag!

2009-09-03 @ 13:19:59
Postat av: jessica o julius

nemen, ska du lägga ner?? Vad har hänt??

Jag ska nog låsa min blogg oxå..

2009-09-04 @ 21:04:40
Postat av: jenny

va tråkit.... jag vill oxså följa lilla söta alva kram från oss när ska vi fika???

2009-09-08 @ 21:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0