Underbar fotograf

Tack vare moster Tinas kontakter blev jag erbjuden att få Alva fotograferad av en mycket duktig fotograf. Mest fotar han brudpar, men han ville öva mer på att fota barn.

I fredags hade vi stämt träff i Stadsparken i Nässjö och han, Bruno Basic, var en underbar fotograf. Han lät Alva vara just Alva, vilket innebär att hennes glädje och energi verkligen märks även i bilderna. Hon ser nämligen ut precis så som jag ser henne framför mig när jag tänker på henne då vi inte är tillsammans. Bättre betyg kan väl inte en fotograf få?

Se och njut!

I trädgården
Underbara Alva!!!!                                                      Foto: Bruno Basic

Höstglädje
Höstglädje!!                                                         Foto: Bruno Basic

Springer mer
Springer fort!!                                                    Foto: Bruno Basic

Spelar fotboll
Spelar fotboll som storasyster                                      Foto: Bruno Basic

Närbild
Närbild - visst är hon lik Emelie här????                                  Foto: Bruno Basic

Springer
Full fart                                                                  Foto: Bruno Basic

Klänger - också lite storasystervarning :)
Klänger - också lite storasystervarning :)                     Foto: Bruno Basic



En bild av lycka
Ett kollage jag gjort som jag kallar - LYCKA!

Jag som tycker så mycket om att fotografera känner mig så RIK för att jag fick en CD med 104 bilder av min dotter, tagna av en duktig fotograf, med bra kamera - och för att han lyckades fånga Alva så som hon är! En sån fotografering skulle jag aldrig ha råd med om jag inte fått den. Tack Tina och tack Bruno!!!


Kommentarer
Postat av: Malin B

Underbara "unge" och underbara fotograf.

En ekvation som verkligen gick ihop.

Vilken fin gåva ni fick.

Det är verkligen roligt att ha "proffsbilder" även om du är aktiv och duktig med kameran själv.

Kul att vi andra också fick titta och njuta här.

Kram till er!

2010-09-29 @ 07:50:46
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Therese

Hehe Malin... ja, jag har verkligen en underbar "unge"! Och det är ju bara några få utvalda som får se bilderna här.. allt är ju under lösenordsskydd numera. Kram från oss alla!

2010-09-29 @ 20:14:38
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen
Postat av: kia

Jättefina bilder, Therese! Så sällan som jag kikar in här nu måste jag ju också tillägga: vad stor din tös har blivit!

2010-10-01 @ 14:52:22
Postat av: Jenny Holm

Vilka fina bilder och vad stor hon blivit. Kul med såna proffsbilder. Precis som föregående talare är jag in här sällan, men orkar knappt surfa efter jobbet.

2010-10-19 @ 20:50:10
Postat av: Ellen

woooow, härliga bilder!

Tänk om jag kunde bli så duktig!!! :D

2010-12-23 @ 23:57:05
URL: http://gnellen.blogg.se/
Postat av: Therese Freijd

Ellen, du ÄR ju redan jätteduktig! Och inte speciellt gammal än heller. Du får väl träna lite på Alva om vi ses i helgen.. :)

2010-12-24 @ 08:25:24
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0