Byta julklapp med Lovisa

Klockan 10 var vi bjudna hem till Veronica och Lovisa på lite julfika. Barnen lekte, vi fikade och så fick tjejerna byta julklappar med varandra.

Lovisas julklapp
Lovisa verkar nöjd med spelet hon fick av Alva

Alva fick leklera och en liten tillhörande "verkstad" och Lovisa fick ett spel. Självklart provspelade vi spelet och det gav oss många skratt. Jag lovade Veronica att inte lägga ut bildbevis från spelet.. så jag får nöja mig med mina inre minnesbilder *ler* Tack och lov lyckades jag få Alva att låta bli att öppna sin kartong innan vi kom hem.

Glasögontok
Kolla så snygga de här coolingarna är då...

Nu sitter jag och tar det lugnt en stund och laddar inför nästa lilla tur då vi ska iväg på julpyssel hos moster Ingela. Jag hör Alva inifrån hennes rum där hon sitter och sjunger. Nu är det en hemmagjord sång om julklappar. Innan var det Tipp-tapp och innan det "En sockerbagare här bor i staden". *ler* Jag har verkligen julstämning nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0