Saknar du mig mamma?

Igår kväll satt Alva i mitt knä och såg på Robinson (ja, hon såg i alla fall början, sedan somnade hon). Helt plötsligt sa hon:

- Mamma, saknar du mig?

- Nej men gumman, nu sitter du i mitt knä, då BEHÖVER jag inte sakna dig. Men när du är långt ifrån mig, som när du är på dagis, DÅ saknar jag dig.

- Då saknar jag dig med, sa hon.

Sedan satt hon tyst en stund och bara höll på och grejade med mitt hår, som hon nästan alltid gör när hon är trött. Det verkade som om hon funderade på något och så vände hon sig mot mig och slog armarna om mig:

- Jag älskar dig mamma!

- Åh, jag älskar dig med Alva!!

Kan man få uppleva något underbarare än det???

Ta kort oss mamma
"Ta kort oss mamma!!" När hon BER om att man ska fota får man snabba på :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Ja, snabba på när tillfälle ges! =)

Hon är då för söt med sina go´a kommentarer.

2009-12-29 @ 21:35:27
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Helena

Man smälter till en liten pöl varje gång!

2009-12-31 @ 22:22:44
URL: http://axel.cjl.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0