Igelkottspresent

De senaste dagarna har jag öst beröm över Alvas storasyster Emelie och hennes pojkvän Petter och här kommer ännu mer. Igår när det var i Jönköping passade de på att köpa en present åt Alva, två jättesöta goseigelkottar. Med tanke på att hon har burit med sig dem hela dagen, och även tog med dem till sängen när det var sovdgs, kan man väl säga att de hittade helt rätt!!

Igelkottskudde
Igelkottarna funkar även som kudde...!

Äter inte du så äter jag....
Alva bjöd igelkottarna på överblivet lördagsgodis, men när "ungen" inte åt verkar hon försöka hjälpa den att bli av med godiset :)

Igelkottarna fick till och med följa med när vi åkte till tågstationen för att vinka av Emelie och Petter när de åkte iväg. Förhoppningsvis får vi träffa dem redan på jullovet igen *håller tummarna* Efter att de åkt hem var vi ute och gick med Lovisa, Veronica och Micko - följt av en lekstund i Alvas rum. Behöver jag säga att Alva var i behov av sömn efter dessa intensiva systerdagar??? Jag känner mig lite trött själv måste jag erkänna, så jag ska ta och gå och lägga mig och läsa alldeles strax. Det var underbart att ha Emelie här och vi saknar henne. Alva ville inte alls att storasyster skulle åka hem.

Tröttisarna
Lite trötta tjejer efter de roliga dagarna med Emelie och Petter (och pappa/husse som var här lite han med)

Trött hund
Har du sett maken till trött hund???? :)


Kommentarer
Postat av: cruella

Hej vännen, nu har jag läst ikapp veckan som gick och lite till! Härliga bilder och härligt att höra om fina möten! Vilken fin kille Emelie har träffat, det var ju SÅ fantastiskt att vara kär i den åldern s

2009-11-02 @ 09:45:45
URL: http://minkammare.blogspot.com/
Postat av: Malin B

Jo, jag har sett maken till trött hund! ;)

Himla söta bilder. Vad KUL när presenterna blir så uppskattade.

Jag förstår att Alva ville ha syrran och Petter kvar.

2009-11-02 @ 15:21:31
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0