Vincent 2 år - kalas x 2

För en dryg vecka sedan fyllde kusin Vincent 2 år, och igår var det dags för hans födelsedagskalas. Både barnkalaset och släktkalaset. Det gjorde att Alva var bjuden att åka dit både klockan 10 och klockan 15. Behöver jag säga att hon tog sig en tupplur mellan kalasen?

Födelsedagsbarn
Det glada födelsedagsbarnet Vincent


De glada kusintjejerna Olivia och Alva

Dagen bjöd på en massa sött att äta, glada barn, bus och upptåg i massor, paketöppning, lek med presenterna och prat med släktingar.

Paketöppning
Paketöppning - Ingela hjälper Vincent

Mer paketöppning
Alva tittar nyfiktet på och vill HEMSKT gärna hjälpa Vincent att öppna...

Lånar födelsedagspresent
Alva provar en av Vincents presenter


Magnus 12-veckors valp Charlie var jättemysig och kul att leka med


Tre trötta kusiner kollar på Byggare Bob-film - som Alva köpt till Vincent

Kommentarer
Postat av: Malin B

Två år och två kalas, milda tider när jag tänker på när jag ska fira födelsedag nästa gång. Då får jag ha 39 kalas. ;)

De ser glad och nöjda ut allihop, precis så som man vill att det ska vara på kalas.

2009-11-15 @ 16:50:15
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: cruella

Skönt att se att tösen blivit hel och frisk igen:-)

2009-11-16 @ 12:05:41
URL: http://minkammare.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0