Tröttsamt men roligt!

Idag åkte vi allihop (Alva, mamman, pappan, syster Emelie och Petter) till roligaste lekstället Monkey Town i Jönköping. Moster Ingela och kusinerna Olivia och Vincent skulle också ha följt med, men sjukdom satte stopp för de planerna. Eftersom de senaste dagarna har varit väldigt intensiva och spännande för Alva börjar tröttheten ta ut sin rätt nu och hon var ganska trött och gnällig idag, så det blev inte så lång lekstund.

Nej men.. jag är inte elektrisk!
Vadå? Jag är väl inte elektrisk???? (se håret)

Rutschkana med pappa
Pappa och Alva i hopperutschkanan

Efter lekandet åkte vi allihop till McDonalds och sedan lämnade vi av "ungdomarna" vid A6 Center så att de fick strosa runt och shoppa innan de skulle på hockey med Alvas moster Tina. Pappa var tvungen att åka hemåt så vi sa hejdå i Jönköping och åkte åt olika håll. Alva var så trött och sov ungefär 12 km av resan - vad kan det ha varit, 10 minuter kanske? Det var dagens lugn och ro för mig. Eh.. fast just det ja, jag körde ju bil samtidigt.

Vällingdags
Petter och Alva med kvällsvällingen - den maskerade personen bredvid är Emelie :)

När hockeyn var slut hämtade vi dem i Jönköping. Väl hemma vankades popcorn, lördagsgodis och min stora svaghet - pepparkakor - som vi mumsade i oss medan vi såg på Dansbandskampen. Alva hade somnat gott några minuter innan programmet började, och jag hoppas att hon ska få sova gott hela natten. Det kan hon behöva. Imorgon är sista dagen hon har storasyster här, så det är bra om hon är så utvilad det går.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Härliga kort och jag kan tänka mig att Alva är slut efter alla aktiviteter. :D

2009-11-01 @ 09:39:35
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
Postat av: Malin B

Prata om att ha en gloria! Även om den nu är av hår. ;)

2009-11-01 @ 18:14:55
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Malin B

Prata om att ha en gloria! Även om den nu är av hår. ;)

2009-11-01 @ 18:15:29
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0