Små prinsessor

Igår var det dagis för Alva i några timmar. När jag och Pepsi hämtade henne där åkte vi direkt hem till moster Ingela för lite mellis och sedan lek med kusinerna. När Olivia ville att de skulle klä ut sig till prinsessor verkade Alva först lite skeptisk, men så fort hon fick på en rosa fluffig klänning blev hon superlycklig och man såg verkligen hur fin hon kände sig. Olivia verkar gilla sin födelsedagsklänning (och det hade jag också gjort om jag hade haft en sådan när jag var 4 år!!!).

Prinsessor
Kolla vilka bedårande små prinsessor!!! (mobilkamerabild)

Ingela tipsade om att man kunde köpa tyllkjol och vingar (Alva kallar dem för fjärilvingar) på Rusta för en billig peng, så nu har Alva också ett litet klä-ut-sig-set hemma! Allt som är rosa, silver, guld eller glitter är jätteintressant just nu!!

Fjärilingar
Alva vill känna på "fjärilvingarna" men de flyttar på sig hela tiden....


Kommentarer
Postat av: Helena

Så enormt söta sessor!

2009-09-08 @ 14:16:19
URL: http://axel.cjl.se
Postat av: Malin B

Allt har sin tid tänkte jag säga.

Jag blev så nostalgisk när jag såg prinsessbilderna. Sötisar! =)

2009-09-10 @ 07:52:05
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0