Nytt försök...

För några dagar sedan tog jag bort bloggen som jag har uppdaterat ända sedan Alva kom hem från BB för 2 år och 3 månader sedan eftersom jag inte ville att hennes liv och hennes bilder skulle finnas tillgängliga för hela världen. Det var många som kommenterade inlägget där jag skrev att det var slutbloggat (och även många andra som har mejlat till mig) om att de kommer att sakna bloggen och det värmer.

Namnsdagsbarn
Liten tröttis

Jag gör därför ett nytt försök nu, med lösenordsskydd denna gång och jag har även ställt in så att bloggen inte ska hittas av sökmotorer. Välkommen tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jaa! =) Va bra =)

2009-09-03 @ 08:22:51
URL: http://ermine.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack! Känns skönt att få fortsätta följa er. :)

2009-09-03 @ 18:02:27
URL: http://axel.cjl.se
Postat av: Lizbet

Jaa, vad kul att åter få följa med på alla roliga upptåg :-)

2009-09-03 @ 18:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0