Höstens favoritbilder

Ett dygn i september fick vi besök av en av mina klasskompisar från högstadiet som jag inte träffat på ungefär 20 år. Hon hade med sin man och sina två barn. Alva tyckte det var jätteroligt med två små tjejer att leka med. Och ta hand om.

Så söta tjejer
Två söta tjejer

Som alltid i vårt liv har vi varit utomhus en hel del så här kommer några bilder från olika Pepsi-promenader:

I morfars skog
I morfars skog


Med Angelika (och Dennis, mamma och Pepsi) i en fin bokskog

Abborragölen, Eksjö
Bild från promenad i Aborraviken, Eksjö

Pepsi
Pepsi i Aborraviken - jättemysigt ställe!

Underbara höstlöv
Att leka i höstlöven är alltid kul - speciellt när man får kasta dem på en skrikande mamma

Mer höstlöv
Mer höstlöv

I Lövhult med Lovisa
Med Lovisa (och mammorna och hundarna) i Lövhult

Sedan vill jag gärna visa några inomhusbilder med:


Broderar
Alva broderar

Min söta prinsessa
En söt prinsessa

Storasyster med pojkvän
Storasyster Emelie med pojkvännen Mattias

Roligaste leksaken på Vincents kalas
Roligaste leksaken på kusin Vincents 3-årskalas

Har öroninflammation men är på bättringsvägen
Har öroninflammation men är på bättringsvägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0