Ett prinsessrum

Om man är en liten tjej på nästan tre (eller som hon säger själv, TLE) år är den finaste färgen i världen rosa. Lila går för all del också att ha på sig, men helst ska allt vara rosa. Och glittrigt.

Häx-Alva
Sötaste Alvan!!

Vad gör då inte en stackars mamma när man flyttar och den lilla tjejen får ett nytt alldeles eget rum? Jo, hon försöker såklart få det så rosa och prinsissigt hon bara kan - med de ekonomiska medel som hon har att tillgå. Hade det inte funnits några begränsningar hade det givetvis kunnat bli helt annorlunda, men stor hjälp har jag fått av farmor och farfar som gett ekonomiskt bidrag.

Alvas prinsess-lektält

MEN.. nu är Alvas rum i stort sett klart och jag känner mig ganska nöjd. Hon är själv väldigt glad över rummet och visar det stolt för alla besökare.

Sängen

Lampa, hylla och spegel

Prinsessigt, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Helena

Superprinsessigt! Jag kan förstå att Alva är stolt och nöjd. :)

2010-02-26 @ 08:27:31
URL: http://axel.cjl.se
Postat av: Malin B

Såklart Prinsessan Alva är helnöjd!

Så snyggt. Jag hoppas att även mamman och Pepsi trivs kalas i sitt nya hus. =)

2010-03-22 @ 11:06:31
URL: http://malinbayard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0