Besök av Farmor & Farfar

För drygt tre veckor opererade jag mig och då kom Alvas farmor och farfar åkande ända från Umeå och ner till oss för att hjälpa mig. Jag är oerhört tacksam för hjälpen jag fick på alla sätt och vis under dem dagar!!

Farmor, Alva och Farfar hemma i soffan
Farmor, Alva och Farfar i soffan

För Alvas del var det både roligt och spännande att ha sin Farmor och Farfar här. På grund av avståndet kan de inte träffas så ofta, men Alva var jätteglad och satte dem i sysselsättning hela tiden hon var hemma från dagis *ler*

Hoppar rep med farfar
Hoppar rep med Farfar

Det blev intensiva och roliga dagar. Förhoppningsvis träffar vi farmor och farfar igen under sommaren då vi har planerat att åka upp och hälsa på!!

Roligt med farmor och farfar
Lycklig med farmor och farfar

Kommentarer
Postat av: Malin B

Härligt för Alva och härligt för farmor och farfar!

Hoppas att DU mår bra!!!

2010-06-15 @ 13:49:29
URL: http://malinbayard.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0