Härligt pladder!

Idag när vi satt i bilen började Alva prata om Rosenlundsbadet som vi ska besöka för första gången på tisdag, och vågmaskinen som jag har berättat finns där. Ungefär så här lät det då:

Glader

När vågorna kommer så drunkar jag. Men då räcker jag upp min lilla hand så du kan se den. Eller du kan se mina naglar. Med fina lila nagellack. Och då får du dyka ner och ta tag i min lilla hand. Och rädda mig. Fast gillar du att dyka? Jag kan inte dyka, men man gör så här (så förde hon ihop händerna och visade). Som en simhoppare. Är simhoppare bara killar? Dom dyker hur bra som helst. Dom drunkar inte. Men du räddar väl mig mamma? (här hann jag klämma in ett snabbt ”såklart” innan hon fortsatte sin monolog på liknande sätt).

Är det inte härligt??? :)

Kommentarer
Postat av: Malin B

Det är tryggt att ha en mamma som räddar!!!

Såklart!

Ha det nu så skoj på tisdag.

2011-04-29 @ 23:09:31
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Frida

Så mycket fina bilder! :-)

2011-05-03 @ 21:44:53
URL: http://vardagsglimtar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0