Linus 4-årskalas

Alva har varit så glad i över en vecka eftersom hon hade fått en inbjudan till Linus 4-årskalas. Nu visade det sig att det bara var tre barn som var bjudna, och då blev det ju ännu större.

Med födelsedagsbarnet
Linus och Alva testar "slajm"

Redan vid frukost igår frågade Alva när vi skulle åka till Linus, så jag är glad att kalaset var redan klockan 11.

Tre sötungar
Tre söta ungar: Linus, Tindra och Alva

Linus med sin coola biltårta
Linus med sin coola biltårta!


Det var första gången vi hälsade på hemma hos Linus, men förmodligen inte den sista. Barnen har jättekul ihop och Alva har tydligen ett nytt föremål för sin kärlek *ler*

Radiostyrt är kul!!
Kul med radiostyrt


Vi bjöds på mycket gott att äta och barnen lekte med radiostyrda bilar, bilbanor, gungade, cyklade, och.... red ponny!

Två glada tjejer
Ser de lyckliga ut eller??

Ponnyridning
Lycka

Avslutningsvis fick barnen leta påskägg som de fick ta med sig hem. Mycket uppskattat av barnen. Ett helt perfekt planerat och genomfört barnkalas!!!

Leder ponnyn
Leder ponnyn medan Linus rider


Kommentarer
Postat av: Malin B

Vilket härligt kalas!!!

Söt jubilar och kalasdeltagare tycker jag.

Som gammal tant har jag bara en sak att "peta på" och det var en sak som fattades...

Ridhjälmen!

2011-04-09 @ 21:40:24
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Therese Freijd

Jag vet MalinB....!!

2011-04-09 @ 23:21:58
URL: http://danstanten.blogg.se/alvabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0