Morbror har skaffat hund

I förrgår åkte vi till Robert och Jessica för att träffa deras hund Mocca. Det tyckte vi var spännande, både Alva, jag och Pepsi, men jag tror att det var Robert som gjorde störst intryck på Alva ändå och inte hunden.

Med Mocca
Alva med Mocca

"Morbror Robert" är nog en av de allra roligaste vuxna som Alva känner. I lördags när vi var hos honom klättrade de upp till en trädkoja, de kastade snöklumpar i ån, de kollade på trädsvampar och letade koskit, de gungade på deras gungställning och lekte en massa.

Uppe i en trädkoja
Uppe i en trädkoja

Fiskar
Fiskar, men utan lina

Robert var förmodligen helt slut efter de två timmarna, men Alva var lycklig och kommer att leva på hans engagemang i flera dagar!!

Skogsskoj
Roligt i skogen

Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag ser att glädjen är ömsesidig. Det riktigt lyser om dem och då menar jag inte bara från reflexerna. ;)

2011-04-09 @ 21:41:50
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0