Liseberg med mamma och Tina

För nästan en månad sedan åkte Alva, jag och Tina till Liseberg. Alva och jag hade sparat pengar i vår "Lisebergsburk" hela vintern och den 4:e juni bar det av. Solen sken och vi hade en underbart rolig dag. Alva fick åka det hon ville (som hon var tillräckligt lång för), handla det hon ville i butikerna, få ansiktsmålning och så vidare. Det var en härlig dag.

Åker litet
Alva åker ett litet hoppande "fritt fall"

Cykling pågår
Alva och Tina ute och cyklar....

Äter glass
Äter glass med mamma

Farfars bilar
Dags för Tina och Alva att köra "Farfars bilar"

Ansiktsmålning
Alva ville bli målad till en rosa tiger.... och var jätteduktig på att sitta still!

Min tiger
Den söta tigertjejen!

Åker kaninresan
Alva åker kaninresan och både mamma och Tina åker också med.

När vi var trötta åkte vi till en kennel några mil från Göteborg för att titta på Tina och Peters berner sennen-valp Loke. Perfekt avslutning på en jättekul och supermysig dag!

Med valpen Loke


Kommentarer
Postat av: Malin B

Farfarbilar tycker jag är något för mig!!!

Underbar ansiktsmålning och ni, vilken avslutning på en sådan rolig dag. Jag skulle vilja vara där och klappa lite jag också på de söta valparna.

2011-07-04 @ 19:41:28
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0