Semesterdag 21 - Monkey Town 28/7

Jag hade lovat Alva att om hennes blöja var torr varje natt i en vecka så skulle hon få åka till Monkey Town, så nu var det dags! Hon blev jätteglad när jag berättade det på morgonen, och ännu gladare när jag sa att hennes Tindra också skulle med.

Busungar
Alva och Tindra på pulkorna...

Efter två timmars lek då både barn och mamma dröp av svett efter allt klättrande, springande, krypande och hoppande (hade tyvärr inte tid att ta fram kameran) åkte vi hem till Tina och Peter för att gosa lite med Loke. Han hade vuxit en hel del sedan sist vi såg honom!

Peter, tjejerna och Loke
Peter övervakar...

Tjejerna med Loke
Mysigt att gosa med hundvalp...

Stadsbesöket avslutades självklart med ett besök på McDonalds och så var vi en sväng på BR Leksaker också. Tjejerna var glada över en hel dag ihop, och när Tindras mamma kom för att hämta henne var det knappt att hon fick med sin dotter för de ville leka ännu längre hemma hos oss...

Tindra och Loke
Fin bild av Loke och Tindra när de bekantar sig med varandra

Kommentarer
Postat av: Malin B

Grattis på Alvadagen!



Å, vilken gosig hundvalp. Jag förstår att tjejerna är helt saliga. Det skulle iallafall jag vara!

2011-09-03 @ 16:42:19
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0