Gäddeforsabron, Stensjön

Idag kom jag på att vi kunde åka till en bro vi hade kört förbi en gång för ett tag sedan, Gäddeforsabron fick jag lära mig idag att den heter.

Lutar sig

Vi parkerade bilen, tog några bilder av bron och sedan kastade jag iväg bollen så att Pepsi fick springa och leta den i den djupa snön som kom igår. Efter 40 minuters kastande var hon helt slut.

Bron
Den vackra stenvalvsbron i Stensjön

Pepsi vid bron
Pepsi fick verkligen använda nosen för att hitta bollen i all denna snön

Alva roade sig med att åka rutschkana i snön och framför allt att kasta snöboll på mig..

Kul vid bron
Busungen ska kasta snöboll på sin mamma... oooh.. bäst att fly tänker mamman ;)

I snön
Roligt med mera snö.. även om man längtar efter sommaren som Alva gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0